Contact
Heb je vragen of opmerkingen? We komen graag met je in contact. Vul het onderstaande formulier en we zullen zo snel mogelijk reageren.
Klachtenregeling
Uiteraard doen wij er alles aan om de begeleiding zo goed mogelijk en naar jouw tevredenheid uit te voeren.
Toch kan het gebeuren dat jij niet tevreden bent over onze begeleiding. Wij bieden je daarom drie mogelijkheden om je klacht bij ons kenbaar te maken.
Melden bij medewerker van TM mental fit
Als je een klacht hebt kun je dit direct bij ons melden. Dit mag mondeling, maar ook schriftelijk. Wij bespreken de klacht dan met jou en proberen samen met jou naar een oplossing te zoeken.
Externe klachtenfunctionaris
Is je klacht onvoldoende opgelost, of duurt de afhandeling van jouw klacht langer dan zes weken, dan kun je je klacht indienen bij de externe klachtenfunctionaris van TM mental fit. De klachtenfunctionaris zal je advies geven met betrekking tot de indiening van een klacht en onderzoekt de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Het doel is om klachten zoveel mogelijk in een vroegtijdig stadium gezamenlijk op te lossen, zodat een formele (schriftelijke) klacht wordt voorkomen. Vanzelfsprekend heb je altijd ook het recht om rechtstreeks je klacht in te dienen bij de externe klachtencommissie.
Je kunt contact opnemen met de externe klachtenfunctionaris van TM mental fit via het telefoonnummer 085-4858560 of vul op www.klachtenregeling.nl het klachtenformulier in.
Geschilleninstantie
Lost een gesprek met de klachtenfunctionaris het probleem niet op? Dan kún je ervoor kiezen om het geschil voor te leggen aan de geschilleninstantie. De geschilleninstantie voorziet in een onafhankelijke geschillencommissie die geschillen behandelt van cliënten (en hun naasten) over de zorg van zelfstandige zorgaanbieders en zorgaanbieders in kleinschalige zorginstellingen die zijn aangesloten bij Stichting Klachtenregeling.nl.
​
Lees hier klachtenreglement of bekijk hier de informatie over de klachtencommissie.